ZAPEWNIAMY 60 DNI NA ZWROT PRODUKTÓW
W terminie 60 dni od dnia doręczenia zamówionych produktów użytkownik (kupujący) może poinformować Sprzedającego o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Nie musi przy tym podawać powodu swojej decyzji! Kupujący dokonuje zwrotu produktów na własny koszt.
ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW
Do zawiadomienia o odstąpieniu od umowy dołącz formularz zwrotu lub wyraźne oświadczenie, z którego wynika, że zamierzasz odstąpić od umowy – [email protected]
Formularz zwrotu znajduje się TUTAJ (kliknij).
Zakupione produkty należy zwrócić Kupującemu na koszt własny najpóźniej w terminie 60 dni od wysłania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Produkty nalezy zwrócić bez uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu i w niezmienionej ilości, chyba że zostały zniszczone, zepsute, zgubione lub ich ilośc uległa zmniejszeniu nie z winy użytkownika (kupujący).
Jeżeli paczka, w której użytkownik (kupujący) otrzymał zamówione produkty, jest fizycznie uszkodzona, nie należy odbierać przesyłki bez uzyskania od przewoźnika potwierdzenia szkody – należy bowiem wszcząć postępowanie reklamacyjne u przewoźnika.
ADRES DO ZWROTU PRODUKTÓW
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija, Slovenia.
Do zwracanego produktu należy koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUTAJ (kliknij). Aby zgłosić reklamację, prześlij zdjęcie pudełka, etykietę na pudełku oraz zdjęcie wszystkich otrzymanych produktów.
Rekomendujemy wysłanie paczki przesyłką poleconą z potwierdzeniem nadania tak, by możliwe było rozpatrzenie Twojej reklamacji nawet w przypadku zagubienia paczki – na podstawie potwierdzenia nadania z numerem do śledzenia paczki. Potwierdzenie nadania i nazwę przewoźnika należy przesłać na adres [email protected].
Sprzedający zwróci kupującemu całość kwoty zapłaconej w momencie złożenia zamówienia lub kwotę za produkty zwrócone Sprzedającemu.
Za zwrócony towar Sprzedawca zwróci kupującemu cenę zakupu nie później niż 60 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej do magazynu Nutrisslim. Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy użytkownika (kupującego), z którego dokonano opłaty za zamówienie lub na rachunek, wskazany w formularzu zwrotu.
NIE TE PRODUKTY W PRZESYŁCE?
Jeżeli otrzymałaś produkty, których nie zamówiłaś, lub też dostarczone produkty są uszkodzone, w ciągu 60 dni od doręczenia przesyłki wyślij wiadomość na adres [email protected] i podaj wszystkie szczegóły (Aby zgłosić reklamację, prześlij zdjęcie pudełka, etykietę na pudełku oraz zdjęcie wszystkich otrzymanych produktów.). Sprawdzimy, czy jesteś uprawniona do zamiany produktów na nowe i przekażemy Ci odpowiednie instrukcje. W temacie wiadomości zawrzyj numer swojego zamówienia, a w treści wiadomości podaj swoje dane (imię, nazwisko, adres i numer telefonu), co ułatwi nam znalezienie Twojego zamówienia i rozpatrzenie wniosku.
NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA?
Mamy świadomość, jak ważne jest dla Ciebie otrzymanie całego zamówienia. Dla nas także! Dokładamy wszelkich starań, by terminowo wysłaćTwoje zamówienie.
Skontaktuj się z [email protected] w ciągu 60 dni, abyśmy mogli zorganizować dostawę brakujących produktów. Wpisz numer zamówienia w temacie wiadomości, a w wiadomości prześlij nam zdjęcia wszystkich otrzymanych produktów, pudełka, w którym produkty zostały dostarczone, oraz etykietę firmy kurierskiej, która znajduje się na pudełku.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE POWYŻSZE WYMOGI ZOSTANA ROZPATRZONE POZYTYWNIE.