Możesz sprawdzić lokalizację swojej paczki, wpisując jej numer (który otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki) na podanym linku: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
Aby zobaczyć wszystkie zamówienia, możesz zalogować się na swoje konto i kliknąć zakładkę MOJE ZAMÓWIENIA.
- GDZIE ZNAJDĘ NUMER PACZKI?
Numer paczki otrzymasz w e-mailu, który zawierać będzie informacje o nadaniu i dostawie paczki. Numer paczki znajdziesz również we wszystkich wiadomościach wysyłanych przez firmę kurierską GLS.
Link do śledzenia przesyłki: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
- W JAKI SPOSÓB PACZKI SĄ DOSTARCZANE?
Do dostarczania paczek korzystamy z usług kurierskich GLS Polska. Kurier dostarczy paczkę na adres podany podczas składania zamówienia. Paczki dostarczane są w dni robocze. Jeśli w dzień dostarczenia paczki nie będzie Cię pod adresem podanym w zamówieniu, otrzymasz wszystkie informacje potrzebne do odbioru paczki (w formie awizo w skrzynce na listy, e-mailem lub SMS-em).
- MAM PROBLEMY Z DOSTAWĄ, CO MOGĘ ZROBIĆ?
Aby uzyskać pomoc w sprawie dostawy, możesz skontaktować się z GLS Polska telefonicznie: +48 46 814 82 20* – od poniedziałku do piątku między 7:00 i 19:00.
Możesz skontaktować się również z nami – jesteśmy dostępni pod adresem [email protected]. Z przyjemnością pomożemy w rozwiązaniu problemu i postaramy się, abyś otrzymał paczkę najszybciej, jak to możliwe.
- JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?
W przypadku zakupów poniżej 200 zł koszt dostawy za pośrednictwem GLS Polska wynosi 19 zł.
Przy zakupach powyżej 200 zł dostawa jest bezpłatna!
- DOSTARCZONO USZKODZONE PRODUKTY
Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, w trakcie odbioru od kuriera dodaj uwagę o uszkodzeniu paczki. Następnie wyślij nam opis uszkodzenia paczki (w tym zdjęcia) na adres [email protected] w ciągu 60 dni od otrzymania paczki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje.