DOSTAWA PACZKI
- Gdzie jest moja paczka?
Możesz sprawdzić lokalizację swojej paczki, wpisując jej numer (który otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki) na podanym linku: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
- Gdzie znajdę numer paczki?
Numer paczki otrzymasz w e-mailu, który zawierać będzie informacje o nadaniu i dostawie paczki. Numer paczki znajdziesz również w wiadomościach wysyłanych przez GLS.
- W jaki sposób paczki są dostarczane?
Do dostarczania paczek korzystamy z usług kurierskich GLS Polska. Kurier dostarczy paczkę na adres podany podczas składania zamówienia. Paczki dostarczane są w dni robocze. Jeśli w dzień dostarczenia paczki nie będzie Cię pod adresem podanym w zamówieniu, otrzymasz wszystkie informacje potrzebne do odbioru paczki (w formie awizo w skrzynce na listy, e-mailem lub SMS-em).
- Mam problemy z dostawą, co mogę zrobić?
Aby uzyskać pomoc w sprawie dostawy, możesz skontaktować się z GLS Polska telefonicznie: +48 46 814 82 20* – od poniedziałku do piątku między 7:00 i 19:00.
Możesz skontaktować się również z nami – jesteśmy dostępni pod adresem [email protected]. Z przyjemnością pomożemy w rozwiązaniu problemu i postaramy się, abyś otrzymał paczkę najszybciej, jak to możliwe.
- Jakie są koszty dostawy?
W przypadku zakupów poniżej 200 zł koszt dostawy za pośrednictwem GLS Polska wynosi 19 zł.
Przy zakupach powyżej 200 zł dostawa jest bezpłatna!
- Dostarczono uszkodzone produkty
Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, w trakcie odbioru od kuriera należy dodać uwagę o uszkodzeniu paczki. Następnie wyślij nam opis uszkodzenia paczki (w tym zdjęcia) na adres [email protected] w ciągu 60 dni od otrzymania paczki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje.
- Ubezpieczenie pakietu
Ubezpieczenie paczek zapewnia spokój dla klientów zainteresowanych ich dostawami. W przypadku uszkodzonych lub brakujących produktów, gwarantujemy rozwiązanie na nasz koszt, aby dostarczyć zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe.
- Pomiń linię
Zamówienia z usługą „pomiń kolejkę” realizowane i pakowane są priorytetowo. W ten sposób możesz zapewnić sobie uwzględnienie szybszej dostawy paczki.
REKLAMACJE
- Chcę zwrócić produkt. Jak mogę to zrobić?
Jeśli chcesz zwrócić produkt w ciągu 60 dni od zakupu, poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na [email protected].
Produkt należy odesłać na adres: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Słowenia.
Do zwracanego produktu należy koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUTAJ.
Więcej informacji o prawie do odstąpienia od umowy lub zwrotu zamówionego towaru znajduje się w Regulaminie, tutaj: https://naturesfinest.pl/regulamin/
- Paczka zawiera niewłaściwe produkty
Jeśli otrzymałeś niewłaściwe lub uszkodzone produkty, prosimy o podanie szczegółów (w tym zdjęć) w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.
- Brakujące produkty
To dla nas bardzo ważne, abyś otrzymał kompletne zamówienie! Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zostało wysłane na czas oraz dostarczone w dobrym stanie.
W przypadku brakujących produktów i ich dostawy skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.
INFORMACJE O ZAMÓWIENIU
- Jak wykorzystać kod rabatowy?
Na jeden zakup możesz wykorzystać jeden kod promocyjny, który wprowadzasz na ostatnim etapie zakupu w Kasie.
- Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z potwierdzeniem zamówienia?
E-maile z potwierdzeniem zamówienia są wysyłane automatycznie, natychmiast po zrealizowaniu zakupu na naszej stronie internetowej. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, prosimy o sprawdzenie folderu „spam”.
Być może w momencie zakupu podałeś zły adres e-mail, w takim przypadku skontaktuj się z nami i wspólnie sprawdzimy, co się stało. Jednak w pierwszej kolejności sprawdź folder „spam”.