Promo icon

Gwarancja 100% satysfakcji

Promo icon

Dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych

Promo icon

Sprawdzona jakość

Promo icon

Gwarancja 100% satysfakcji

Promo icon

Dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych

Promo icon

Sprawdzona jakość

Często zadawane pytania

DOSTAWA PACZKI
  • Gdzie jest moja paczka?

Możesz sprawdzić lokalizację swojej paczki, wpisując jej numer (który otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki) na podanym linku: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

 

  • Gdzie znajdę numer paczki?

Numer paczki otrzymasz w e-mailu, który zawierać będzie informacje o nadaniu i dostawie paczki. Numer paczki znajdziesz również w wiadomościach wysyłanych przez GLS.

 

  • W jaki sposób paczki są dostarczane?

Do dostarczania paczek korzystamy z usług kurierskich GLS Polska. Kurier dostarczy paczkę na adres podany podczas składania zamówienia. Paczki dostarczane są w dni robocze. Jeśli w dzień dostarczenia paczki nie będzie Cię pod adresem podanym w zamówieniu, otrzymasz wszystkie informacje potrzebne do odbioru paczki (w formie awizo w skrzynce na listy, e-mailem lub SMS-em).

 

  • Mam problemy z dostawą, co mogę zrobić?

Aby uzyskać pomoc w sprawie dostawy, możesz skontaktować się z GLS Polska telefonicznie: +48 46 814 82 20* – od poniedziałku do piątku między 7:00 i 19:00.

Możesz skontaktować się również z nami – jesteśmy dostępni pod adresem [email protected]. Z przyjemnością pomożemy w rozwiązaniu problemu i postaramy się, abyś otrzymał paczkę najszybciej, jak to możliwe.

 

  • Jakie są koszty dostawy?

W przypadku zakupów poniżej 200 zł koszt dostawy za pośrednictwem GLS Polska wynosi 19 zł.

Przy zakupach powyżej 200 zł dostawa jest bezpłatna!

 

  • Dostarczono uszkodzone produkty

Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, w trakcie odbioru od kuriera należy dodać uwagę o uszkodzeniu paczki. Następnie wyślij nam opis uszkodzenia paczki (w tym zdjęcia) na adres [email protected] w ciągu 60 dni od otrzymania paczki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje.

 

  • Ubezpieczenie pakietu

Ubezpieczenie paczek zapewnia spokój dla klientów zainteresowanych ich dostawami. W przypadku uszkodzonych lub brakujących produktów, gwarantujemy rozwiązanie na nasz koszt, aby dostarczyć zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe.

 

  • Pomiń linię

Zamówienia z usługą „pomiń kolejkę” realizowane i pakowane są priorytetowo. W ten sposób możesz zapewnić sobie uwzględnienie szybszej dostawy paczki.

REKLAMACJE
  • Chcę zwrócić produkt. Jak mogę to zrobić?

Jeśli chcesz zwrócić produkt w ciągu 60 dni od zakupu, poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na [email protected].

Produkt należy odesłać na adres: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Słowenia.

Do zwracanego produktu należy koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUTAJ.

Więcej informacji o prawie do odstąpienia od umowy lub zwrotu zamówionego towaru znajduje się w Regulaminie, tutaj: https://naturesfinest.pl/regulamin/

 

  • Paczka zawiera niewłaściwe produkty

Jeśli otrzymałeś niewłaściwe lub uszkodzone produkty, prosimy o podanie szczegółów (w tym zdjęć) w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.

 

  • Brakujące produkty

To dla nas bardzo ważne, abyś otrzymał kompletne zamówienie! Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zostało wysłane na czas oraz dostarczone w dobrym stanie.

W przypadku brakujących produktów i ich dostawy skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.

 

INFORMACJE O ZAMÓWIENIU
  • Jak wykorzystać kod rabatowy?

Na jeden zakup możesz wykorzystać jeden kod promocyjny, który wprowadzasz na ostatnim etapie zakupu w Kasie.

 

  • Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z potwierdzeniem zamówienia?

E-maile z potwierdzeniem zamówienia są wysyłane automatycznie, natychmiast po zrealizowaniu zakupu na naszej stronie internetowej. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, prosimy o sprawdzenie folderu „spam”.

Być może w momencie zakupu podałeś zły adres e-mail, w takim przypadku skontaktuj się z nami i wspólnie sprawdzimy, co się stało. Jednak w pierwszej kolejności sprawdź folder „spam”.

Delivery
Tylko 200zł do DARMOWEJ DOSTAWY
Produkty w koszyku

Brak produktów w koszyku.

Oferta specjalna tylko tutaj!

Dodaj, aby zamówić i zaoszczędzić!

-72%
FatBurn Tea*

Przyczynia się do metabolizmu tłuszczów, eliminując nadmierną masę ciała i naturalnie tłumiąc uczucie głodu

129,00  36,12 
-40%
IMUNUP*

Zawiera 7 aminokwasów, 11 witamin i 8 minerałów dla mocnego układu odpornościowego

79,80  47,88 
-40%
Witamina D3 w proszku*

Najbardziej biodostępna forma witaminy D3 w proszku

38,90  23,34